Tuesday, December 3, 2013

Quick update !

EN: Hi guys! Sorry for the lack of posts lately, but I have some exams these weeks and I've been really busy with studying :D. I know, I know, lame excuses. However I just wanted to clear that up and revile the posts that will be up in the next days :D The long awaited "Foundation First Impression" based on the new Rimmel "Stay Matte Liquid Mousse Foundation" , the obviously "November favourites" and "My favourite blogger for the month of November" :). I hope you'll understand me :D Sooo, stay tuned for tomorrow's post. Kisses ♥ .

RO: Buna dragilor! Imi cer scuze pentru absente de pe blog din ultima saptamana, dar a inceput sezonul tezelor si cum sunt clasa a 12 a, ma vad nevoita sa invat destul de bine pentru ele. Stiu, stiu, scuze rusinoase. Oricum am vrut sa va explic situatia si sa sper ca ma veti putea intelege. De asemenea am vrut sa va dezvalui postarile care vor fi urcate pe blog pana la sfarsitul saptamanii acesteia :) . Mult astepatul "Fond de ten - Primele impresii" pe baza noului fond de ten de la Rimmel "Stay Matte Liquid Mousse Foundation", evidentul "Favoritele lunii Noiembrie" si "Bloggerul favorit al lunii Noiembrie". Sper ca ma iertati si ca ma intelegeti :D. Asa caaa, asteptati urmatoarele postari. Pupici ♥.

No comments: